Emziriyorum. 12 ay 24 günlük, hala olmadım. Ben pcosluyum birde, bilemiyorum kaç bahar daha böyle geçer haha hayırlısı :) Bir seneden sonra doktora görünmek gerekiyormuş galiba ama gitsem de adet söktürücü falan kullanabilir miyim emzirirken hiçbir bilgim yok.