Kızlar oğlum 4 gün önce ateşlendi. 2 gün sürdü ve ikinci gün doktora götürdük hemen test yapmayalım takip edelim belki soğuk algınlığıdır dedi. Vücudu dökersede getirin dedi. Ateşi geçti iki gün önce çok şükür fakat bugün vücudunda döküntüler oldu. Var mı bu konuda bilgili olan? Bir şey mi alerji yaptı acaba