Fetiye06 Kizlar oğlumu dün sünnet ettirdik 9 aylık ama dün pipisi içine kaçtı resmen bugün biraz daha çıktı ama hala içerde krem suremiyorum dışından sürüyorum doktor özel değildi bu yüzden soramoyorum da lütfen bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Feraye_ Fetiye06 masaj yapın dedimu doktor,,bize kantaron yağı ile masaj yapın demişti bu sayede dışına çıktı,,hemşire gösterdi hatta böyle bastırıp git gel şeklinde yapmalısınız dedi bir hafta boyunca yapmıştık
Senakaraca Fetiye06 pipi köküne sağ ve sola ,baş parmak ve işaret parmağı yerleştirin aşağı doğru bastırın. Başı dışarı çıkacaktır. Dikişlere kremi rahatlıkla sürersiniz
Htc4504 Fetiye06 kantoran yağı ile masaj yap ileri geri yoksa deride yapışma oluyor korkma kremi varsa krem sür o zaten zamanla çıkacak ama sen mutlaka ileri geri deriyi oynat ve kremle yoksa deri yapisinca birdaha cerrahi tedavi gerekiyor
Ebrulis Bu konuda bilgim yok fakat doktor özel değildi diyince sormak istedim. Devlette mi yaptırdınız ?
Fetiye06 Ebrulis evet devlette yaptırdım aslında ilk izlenimlerim gayet iyiydi ilk oğlumu özelde yaptırmıştım pek bir farkı yok yani arasında ama bu sanırım bebeğe bağlı bir sorunmus
Fetiye06 Htc4504 işte en korktuğum o aslinda ama haftasonu girince doktora da gidemedim çok çok teşekkür ederim
heygorl Gömük pipidir muhtemelen, gayet olağan. Oradaki yağ dokusuyla alakalı, zamanla düzelir. Benim oğlanın da öyle… Krem sürmek için geriye ittirin öyle sürün
Ebrulis Fetiye06 isteğe bağlımı yaptırdınız sağlık sorunumu vardı? Bende yaptırmak istiyorum o yüzden soruyorum
Htc4504 Fetiye06 hiç korkma insan canı acıyacak diye yada bişey olur diye korkuyor ama yapmasan sonrası için kötü olur bak yağ yoksa vazelin de olur biz vazelin kantoran yağı ve antibiyotikli bir krem kullandık 3 nüde doktoru vermişti ince bir tülbent olur yada gazlı bez olur kremleyip yada yaglayip deriyi geriye sıyırıp dola ucuna korkma üç güne bisey kalmıyor zaten çok geçmiş olsun
heygorl Fetiye06 olmadı merak etmeyin düzenli kantaron yağıyla zeytinyağı vs de olur geriye çekip ittim hala öyle oğlumun bu şekilde temizliyorum
Fetiye06 Ebrulis isteğe bağlı yaptırdık ben küçükken olsun çok istedim ama prematüre bebekti yapamadık biraz toparlaninca hemen yaptirdim
Pateteslimanti Benim oğlumun pipiside öyle 2 aylıkken sünnet yaptırdım şuan 9 aylık. Cerrah korkmayalım diye açıkladı bize. Kilolu bir bebek olduğu için pipisi içerde olur gömük olur fazla kestim sanmayın demişti :) kantaron yağı damlatarak pipisinin yanlarına basarak başını çıkarın acımıyor korkmayın ben yaparken korkmuştum ağlamadı bile devamlı yağlayın kremleyin çok geçmiş olsun
Fetiye06 Pateteslimanti teşekkür ederim acimasindan ziyade dikişleri açılır diye korkuyorum o yüzden dokunamiyorum