Hilal0041 3 buçuk aylık bebeğim var gece bazen 10.30 genelikle 11.30 12.30 gibi emip uyuyor genelikle tüm gece uyuyor sizce gece uyandirmalimiyim yoksa düzen olarak böyle gitmesinin bı zararı olur mu çok kararsızim 🤦🏻♀️
Melo29 Hilal0041 benim bebeğimde 3.5 aylık hala 4 saat olunca uyandırıyorum ama benim bebeğim biraz küçük ve bu aralar kilo alımı yavaşladı sizin bebeğinizin böyle bir durumu yoksa uyandırmayın bebeklerin uykuyada yemek kadar ihtiyacı var
Damlabuyuk Hilal0041 benimde aynı şekilde ama doktorumuz 5 saati geçmeyin şekeri düşebilir dedi o yüzden 1 kere kaldırıyorum gözünü bile açmadan yiyip geri uyuyor zaten. Ama kalmasam nolur çok arada kaldım bende :(
Hilal0041 Esrakdr bende kendi ne zman uyanırsa o zman uyanıyor çok tereddüte kalıyorum acaba iyi mi yapıyorum kötü mü diye