Merhabalar beni hatırlayan vardır kızım Ankara’da ameliyat olmuştu.Çocuğuna gitmiyor ,çocuk yapmayı biliyor, istese gider ,Allah kahretsin sizin gibi ebeveynleri ,ben olsam giderdim ve daha nice sözler söyleyen olmuştu .Çok üzüldüm.Tabiki Ankara’ya gittim.Hakaret ettiler diye değil bende sizin gibi bir anneyim.Kızımı gördüm ama çok zor gördüm ziyaret yasağı vardı.Uzaktan geldiğim için 15 dk müsade ettiler.Sagolsun doktorlar ve hemşireler çok iyi ilgileniyor.Su an serviste durumu iyi binlerce şükürler olsun.Ancak çok yorgun ben gittiğim günden beri ağrı kesici vermiyorlar moral olduğunu düşünüyorum.Bana söz verdi iyileşip gelecek yanıma .Öyle konuşmak istedim.Kızımı daha kötü durumda göreceğimi düşünmüştüm.Maşallah beni koridorda karşıladı.Hakkımda kim ne düşünür bilmiyorum ama beni tanımadan ve bilmeden azarlayıp hakaret eden insanlara da şunu soylemek istiyorum,herkesin içindeki yarasını Allah bilir kendi bilir Rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin dünya imtihan dünyası herkese iyi akşamlar