Eczacı tavsiyesi ile dermoskin aldım. Bebişimle birlikte kullanıyoruz ikimizde hassas tenliyiz ama herhangi bir sıkıntı yaşamadık kızarmadık hiç. Geçen sene mustela almıştım inanılmaz yağlı ağır bir his bırakıyordu sevmemiştim. Bu öyle değil yapısı biraz sıvı ama yağlı his bırakmıyor ben sevdim kısaca