Şuan 5 aylık bebeğim bende vermeye çalışıyorum ama çevremde herkes biz de çocuk büyüttük nasıl istiyorsa öyle yap diyor dün benim karnım ağrıyordu annemde kalmıştık gece saat başı uyanıyor annem 4 de aldı saat 7 kadar saat başı kalkınca sabah diyor bana valla zor ya her saat başı kalkıp emziriyorsun bünye dayanmaz dio. Ama uyku eğitimi vermek istediğimde de sırf bu konu yüzünden sütün kesilirse emziremezsen görürsün gibi yorumlar alıyorum ben sanki emzirmek istemiyorum diyorum sadece saat başı emzirince insan hali ile enerjisi kalmio uyumayinca zaten hemen uykuya dalan biri değilim.