3 gün önce taktırdım ama hala kanamam var bildiginiz cocuk bezi takıyorum artik bugunde ipini gördüm vajinanın biraz iceri kismindaydi aynayla baktim gördüm sonra kayboldu kaydımiş mi acaba ama ağrı falan yok sadece kanama var pazartesi günü gidicem hastaneye