Biz3kisiyiz_ tekbasimabakiyorum bu aralar “ anni del” gibi bişey diyor 😂 ayağa kalkınca geri oturamiyor popo üstüne laap diye düşüyor poposu acıyor o yüzden gidip benim yardım etmemi istiyor 😂 11 buçuk aylık. Bilinçli sanırım bilemiyorum 🙈
A2B4 tekbasimabakiyorum Valla 13 aylık olduk bugün hala dedede,bababa,mememe diyor bilinçli kelimemiz daha yok bende merak ediyorum ama 15.ayı bulabikirmis
babyyyy1 tekbasimabakiyorum 7 aylik dede eda diyor gecen gün aglama esnasında anne dedi ama tam net değil 🤗