Dbanutoklu Alyaaaatt00707 Merhaba🥰 Biz de Ağrı yolcusuyuz ev arıyoruz ben de o yüzden postlara bakayım dedim. Nereden gideceksiniz Ağrı’ya ev durumunu nasıl halledeceksiniz internette ilan yok 🫠
Mehmet_A Alyaaaatt00707 gerçekten sevdiniz mi ağrıyı 6 ay kaldım iyiki tayinimiz çıktı oraya hiç alışamamıştım hiçççç
Alyaaaatt00707 Mehmet_A sevemedm sosyla hiç bişy memlektmze yakın olduğu içn mecburluktan ve borc tabi . Kısacası şartlar öyle gerektirdi