Sedsedsed benım kızım 8 aylık, uykuları 2.aydan berıdır duzenlı . Hatta şuan daha da düzelmeye başladı. 2 ay cıvarı gece 1 gıbı yatıp sabah 7-8 de uyanıyordu. 3-4 aylarda yavas yavas uyku saatı 11lere düştü smdı. Nirlac gundur saat 9.30-10 cıvarı uyuyor saat 7-8 gbı uyanıyor. Gündüz uykusu ıse bu aya kadar 3 kez en az 45 dk seklındeydı birkaç gündür 2 uyku yapıyor. Tabıkı atak zamanlarında uykuya dırendıgı uyumadığı, gecenın 3 unde 5 ınde kalkıp saatlerce uyımadıgı da oldu. Ama genel olarak düzenli. Ben şunu farkettım eger gunduz uylusunu guzel uyursa ve o gün mutluysa bır saglık sıkıntısı da yoksa grce güzel uyuyor. Size nacizane tavsıyem bebek arabasına atıp dısarıda gezdırın, park varsa yakınlarda goturun, kedı kopeklere bakın, başka cocukların oldugu yerlerde olsun, onlara bakayım guleyim derken oyalanıyor oyuncakları ıle guzel oynuyor, ben bıraz yurutece atıyorum karıstıracagı ve ona zarar vermeyecek plastık legenlerın oldugu bır dolabı acık bırakıyorum bıraz oyle oyalanıyor, bıraz oyuncakları ıle oynuyor bıraz kolından tutup yurutuyorum bıraz dısarıda gezdırıyordum hem mutlu olıyor hem guzel uyuyor.