Bugleminannesi28 Kızlar kulak mememin arkasında nohut tanesi kadar yağ bezesi var şişip iniyor doktor ilaç verdi ve haftaya gel alacaz dedi alınması şart mı ilaçla geçmiyor mu bide nasıl alınıyor bilen var mı nasıl bir işlem uygulaniyor