Asyaveannesi04 Mavsnz06 ecowell güzel ama saçma sapan zam yaptılar hayır birde yerli malı 70e alırken 170 olması tuhaf
livanurvealpinannesi61 Mavsnz06 ecowell kullandım 2 ci kutuyu kullanıyorum hiç saç uzatmadı aşırı göz yakıyor ve kızımın saçları keçe gibi oldu diyebilirim ben hiç beğenmedim parasına değmez yani.
livanurvealpinannesi61 Asyaveannesi04 parasına değmez ben hiç beğenmedim aşırı göz yakıyor saç uzatmayı geçtim kızımın saçları sert oldu 4 yıldır hipp baby kullandım çok memnundum ecowell den çok çok daha iyi pahalı ama bize hiç iyi gelmedi