Kızlar zayıf biriydim doğumdan sonra çok aldım kilo 56iyla Hamile kaldım 82yle doğuma gittim şuan 68im ama bı görseniz 100 gibiyim heryerim sis göbeğim sezeryan göbeği henüz inmedi. 6 aylık oldu bebeğim. Beni gören aa nolmus sana diyo eskiden ne guzeldin diyolar tığ gibiydim ne hale geldim çok moralim bozuk bu kilolar gitmiycek hiçbir zaman galiba benimle aynı durumda olan varmı. İnsan içine çıkmak istemiyorum resmen 1 ay sonra eşimin tarafının düğünü var bütün aile orada olucak gidesim gelmiyo bişey demeselerde gözleriyle bakicaklar kötü hissedicem