Jokey bizimki 6 ay 17 günlük oldu 6. ayında dönüyordu baya da uğraşıyordu hatta sonra bi arkam dönükken oyuncağa takılmış ondan mı oldu bilmiyorum artık yeltenmiyor bile sürekli uğraşıyorum yok. O zamanlarda devamlı teşvik ediyordum oyuncakla falan yardımımla dönse bile aferin diyordum alkışlıyordum hoşuna gidiyordu sürekli uğraşıyordu dönünce bakıp aferin bekliyordu şimdi bişey oldu anlamadım direk ayağa kalmak istiyor