Benimki de aynı şekilde ses yapa yapa emiyor ve gaz oluyor. Sonra da ağzından burnundan gelecek şekilde kusuyor emerken. Ben tam kavramayı bilmediği için gaz yuttuğunu düşünüyorum. Ayrıca ben silikon göğüs ucu kullanıyorum. Daha kolay emdiği için normal memeyi emmek istemiyor. O yüzden de tam kavramıyor benimki.