3 aylık olduk ama bebek arabasınj bir türlü sevemedik. Beşik, puset, reflü yatagını da sevmiyor asla oturmuyor ya da yatmıyor. Ama bebek arabasına alıstırmak istiyorum. Yoksa dışarda da hep kucagımızda oluyor. Kollarım agrıyor bazen. Bebek arabasına koyuyoruz max 15 dakıka kaldı. Sonra aglıyor ve kucaga gelmek istiyor. Sizler nasıl sevdirdiniz? Nasıl yapabilirim?