Kizlar kızım yaklaşık 2 haftadr 5 dk emip bırakıp ağlıyor tekrar emmek istiyor gazı yok ondan eminim karnı yumuşacık cnku .nyse şimdiye kadar zrluyodum yesin uyusun diye ama bgun bsey fark ettim zorlayınca hem ben yoruluyorum hem kızım. Bgun farklı bsey denedim 5 dk emip bırakıp ağlıyor ya tekrar emzrmek için biraz sakinlestrip oyalayip sonra emziriyorum ondan snra tekrar veriyorum tutuyor. Yine bırakacak gibi olursa ayalta dolaşarak emziriyorum.doydugundan emin olduğum halde yine emmek için direndiği ama emmedigi zaman besige koyup uyutuyorum (bgun her böyle yaptığımda uyudu ) yani doydygu halde yine emmek istiyorsa eğer memeyi tutarsa emziriyorum ama eğer aglayip tutmuyorsa uyutuyorum. Eğer kısa bir süre sonra uyanırsa tekrar emzirip uyutuyorum. Sanki bu şekilde o da daha mutlu gibi geldi . Bı sure bu şekilde denemeyi düşünüyorum. Birçok kişi benimle aynı sorunu yaşıyor burda gördüğüm kadarıyla. Sizler neler yapıyorsunuz varmı tavsiyeniz hanımlar