Papatyaseverrr Kızlar bu elbise nasıl sizce kaynımın sözü için güzel mi gider mi benim baktığımın kolları da piliseli siyahını sormuştum bunun buraya buda bu rengi nasıl sizce çalgılı olacak söz ?
Rubab_Mommy Papatyaseverrr Canım bence siyah çok şıkdı.Bu bir tık günlük elbiseleri andırıyo renginden dolayı
Zeytin-gozz1 Papatyaseverrr ben bayıldım. Rengide gayet şık bence.gumus ayakkabı çok güzel olabilir altina
birpapatyaannesi Papatyaseverrr bende begendim bu renk eğer acik tenli iseniz cok yakisir kızımın doğum gününde bende bu renk aldim siyah cok sıradan bence güzel 💕🌸
Rubab_Mommy Papatyaseverrr Yook kötü değil.Buda güzel ama diğeri daha asil duruyodu.Tabi yinede senin kararın hangisi içine sinerse onu al🌺✨
Papatyaseverrr Zeytin-gozz1 çok teşekkür ederim canım bende çok beğendim valla krem babetim var taşlı olur mu canım
Papatyaseverrr birpapatyaannesi aynen canım siyah sıradan gibi geldi asil ama ferace gibi de duruyordu diye vazgeçtim biraz esmerim az ama bunu çok çok beğendim 💕🌼
Papatyaseverrr Eslemsi_04 magazadan alıcam canım ama trendyoldan buldum şimdi onun linkini atayım 😂🥰💕
tubasd Papatyaseverrr çok üste oturan bir tipi var yapışan gibi duruyor rahat edemezdim sanırım benim fikrim🌸