Naile- yani çocuğunuz da varsa hiç girmeyin ofise berbat ben bağcılarda oturuyorum havaalanının karşısı burası çok güzel sakin temiz 75 çok güzel ama pahalı talaytepenin evleri çok güzel ama şubeye çok uzak eşin için zor olur ben yarın sorayım size yazarım duruyorsa hala