EsraUmut evet evet şort ve tişört yatıyor kol bacağı soğuk oluyor ama uykuda zaten vücut ısısı düşer. Bazen sırtı terlemiş bile oluyor yani. Biraz daha ısınınca sadece zıbınla yatıracağım. Korkmayın üşütmez asıl terlerse hasta oluyorlar. Beb yenidoğanken bile zıbınla yatırdım