EsraUmut Ev 26 derece tişört giydirdim. Kolları buz gibi üşür mü emin olamıyorum. Uzun kollu giydirince de terliyor
Merve0227 EsraUmut hava şartlarına bağlı mesela bizim buralar ateş gibi atletle uyuyor pervane açıkk ve hala terlemiş oluyor o derece
kurabiyem28 EsraUmut aslından göğsüne, sırtına ve başına bakmak lazım. Oralarda soğuksa üşümüş olur. Uzun kollu giydirip örtmemek mantıklı.. Sabaha karşı ince bir şey örtebilirsiniz. Bende deneme aşamasındayım. Uzun giydirip örtmeyince güzel uyuyor
Rubab_Mommy EsraUmut Ben atlet şortla uyutuyorum Ama karnını bağlıyorum .Emin değilim ama tülbent diyosunuz galiba.Odasınım pencereside açık oluyo.Gece soğuk olursa kapatıyorum
Melikeveannesi Valla Ankaradayım ve biz T shirt ile uyuyoruz ve üstümüze battaniye alıyoruz. Benim kız kollarını asla battaniye içine koymaz sürekli üstünü açar. Arada koluna dokununca soğuk geldi uzun kollu ince birşey giydiriyorum o yüzden ona
EsraUmut Melikeveannesi kollarına dokunuyorum buz gibi. Uzun kollu giydiriyorum çok terliyor. Terleyip hasta olur diye de korkuyorum. Gerçekten şaşırdım artık
Irmakmelegim EsraUmut kollarının soğuk olması üşüdüğünde anlamına gelmez burnu ve ensesi önemli onlar sıcaksa sorun yoktur kızım 15 gündür hep kısa kollu ince tayt üstüne ince uyku tiulumuyla uyur gün içinde sadece kısa kolluyla dir bu arada 26 derece çok yüksek bir sıcaklık o sıcaklıkta bir bebek usumez
EsraUmut Merve0227 İstanbul’da yaşıyorum işte şuan havalar güneşli. Hasta olmasından korkuyorum ya ya terleyip yada usurse diye
stillwasser Irmakmelegim kollari buz gibi ise üşür tabi ki illa ensesi sicak diye usumuyor anlamına gelmez ensesin ustune yatar sicak olur
Irmakmelegim stillwasser ense ve burundur en önemlisi ve ayaklardir bunu doktorum söylemişti bana zaten kısa kollu da giyse uyku tulumsuz uyutulmaz bebek ler uyku da 1 tog luk uyku tulumu yeterlidir bu havalar da aslinda kızım da kısa kollu altında tayt uyku tulumu öyle uyur
inciglms stillwasser hayır yanlis biliyorsunuz kan dolaşımı ile alakalı bir durum bu ayrıca bazen kendinizde gözlemlerini kollarınız buz gibi olur fakat usudugunuz için degil bu aksine terlemek hasta eder
Nacikkk EsraUmut ben kıbrısta yaşıyorum geceleri ben bile uzun kollu ama ince pijama giydiriyorum oğlum 2.5 aylık gündüz 30 derece olsa da hava geceleri serin