Bir bilgi almak istiyorum teyzem evleri arabası bankada birikimi olmasına rağmen 2013de boşandı 2 yıl önce anneannem vefat etti ve otomatik olarak maaşı ona geçti kendiside resmî nikah olmadan evlendi annemde 6 senedir boşanma aşamasında çekişmeli ve ek geliri yok çevre ve annem talep etmesine rağmen teyzem o maaşı paylaşmıyor boşanınca sende alırsın diye gülüyor bu konu için şikayet etmek istiyorum nereyi aramamız gerekiyor ve ismim gizli kalırmı annemin arasının bozulmasını istemiyorum ama ihtiyacı var