bakkalemzigi Bebeğim 5 aylık 3 aylıkken meme reddi yaşadık iki hafta geçti çok şükür ama şimdi emzirirken birden kendini geri atıp ağlıyor bende göğsümden ağzına süt damlatıyorum geri dönüp emmeye devam ediyor neden böyle sizce ?
Merveapolat Kendini geri atıyorsa sütünüz fışkırıyor olabilir eğer sütünüz fışkırıyorsa önden sağım yapıp öyle vermeyi deneyin