Merhaba güzel annelerim, İlk doğumum oldu normal doğum birkaç dikiş vardı sadece. 21 yaşındayım 1 çocuğum var ve Hapşırınca yada öksürünce afedersiniz ama idarar kaçırıyorum günlük ped takıyorum öyle olunca direkt duşa giriyorum çok yoruldum çözümü nedir? Kadın doktoruna randevu aldım bu ay sonu ama hiç bilgim yok?