Aselsmommy Kızlar ben bugün hem rota hem de menenjit yaptırdım ama postları gördükçe yanlış aşı mı yaptırdım ya çok moralim bozuldu
Bebekcercinli23 Aselsmommy yooo doğrusunu yaptırdin canım bizde 3 aylıkken hatta 15 gün önce rota beksero ve nimenriks i yaptırdık
baykuskiz_ Aselsmommy kim demis 😄 yapiliyor tabiki. Erken baslayinca doz sayisi fazla oluyor sadece Genelde yasindan sonra yaparlar nimenrixi tek doz olsun diye ama erken baslayan da cok kisi var
teachermom07 Aselsmommy hayır bizde 3.ayda yaptırdık menenrix + bexsero aynı anda aynı gün Rotayı 2. Ayda yapmıştık