yamans Arkadaşlar gerçekten kronikleşen bu soruna kalıcı bir çözüm arıyorum. Bebeğim 4 aylıktan beri kakasını 6 7 günde bir yapıyor. Başlarda fitil verdik ama alışmasını istemedim bıraktım bir ara kendi kendine hergün yapmaya başladı ama ek gıdaya geçtik yine 9 gün oldu kaka yok. Dulcasoft aldım 2 gündür onu kullanıyoruz akşam çok az yapmış ama rengi koyuydu. Bu duruma çözüm bulabileniniz var mı? Hiç dokunmasak hiç yapmayacak gibi rahatsızda olmuyor anlamadım valla kafama çok takıyorum 😕
sessizkuzucuk yamans Ek gıdaya alışırken kabızlık normal, fitil ile rahatlatın isterseniz. Ve sonrasında kabızlık yapabilecek gıdalar bi süte vermeyin ya da farklı bi gıda ile karıştırıp verin, mesela muzu tek başına vermeyin yoğurt ile verin.
yamans sessizkuzucuk kabız değil kakası normal sadece ıkınmıyor mu anlamadım. Hiç muz falan vermedim hergün kayısı veriyorum yani kabız olması da imkansız. Ve 4. Aydan beri devam eden bir süreç gerçekten endişeleniyorum artık bir sıkıntı mı var. Kaç doktora götürdüm normal diyorlar ne bileyim