Kbrnhr 2 aylık bebeğimle bugün dışarı çıktık ama. Güneşe çok maruz kaldı. Eve döndüğümden beri de huzursuz
Meleknaz5 Kbrnhr çay kaşığıyla su verin. Korkmayın bir şey olmaz . Bebekleri güneş ışığına maruz bırakmamaya dikkat edin şapka gölgelik vs kullanın. Emzirin bol bol su ihtiyacı doğmuştur büyük ihtimal
Yavrukus-20 Evet güneş çarpıyor şapkası varmiydi daha bingildak gelişmediği icin güneş kremi sürdünüz mu ve bide ateşi varmi dikkat edin su oranı düşmuste olabilir vücudunda bol bol emzirin 🙂
Kbrnhr Yavrukus-20 uyumuyor ve ağlıyor emziriyorum ama pek bi şey değişmedi. Güneş zehirlenmesi falan var mı acaba
Yavrukus-20 Kbrnhr çarpmış gibi siz su verin birazcık ılık banyo yaptırın fenalık basmıştır yavrucuga mışıl mışıl uyur