Kbrnhr Bebeğim 1 ay 27 günlük ve ısrarla uyumuyor ağlıyor. Atak olabilir mi? Veya atağın belirtileri beler oluyor?
Alparslanim1 Kbrnhr uykuya direnme , uykuya dalamama , kısa süreli uykular , iştah artması , iştah azalması, ağlama krizi , huzursuzluk bunlar canım. Sen bide 4. Ay atağını gör .. 🤦♀️
Haavvaaaa Biz 2 ay 6 günlüğüz bende de aynı durum var özellikle saati geldiğinde ne emmek istiyor ne uyumak
Kbrnhr Alparslanim1 Şuan 2. ay ile mücadele veriyorum çok zor yani ağlama krizleri bitmiyor. Sonrasında düzeliyor mu