Merhaba kızlar bebeğim dört aylık bu ay kilo alamadı ve sınırın altında kaldığı için mamaya başladım üç dört gündür ama memeyle nasıl ilerlerim beceremiyorum emmeyi de bıraksın istemiyorum çünkü ama sanki biberonun hızında aksın istiyor az gelince memeye başını çevirip sürekli bırakıyor böyle emziren çok anne vardır tecrüberlerinizi yazar mısınız lütfen neler yapmam gerekiyor saatli mi mama veriyim sabah akşam yeter mi