Hanımlar merhabalar kızım 2yaşında bu sene kıştan beri çok hasta oluyoruz hep bronşit ve bronşiolit oluyoruz son iki aydır kızım 2 hafta ağır hasta bronşit bir hafta iyiz sonra tektar 2 hafta bronş 1 hafta iyiz ve iki aydır böyle ,şuruplar antibiotik iğine buhar .Kızım öksürmekten kusuyo birşey yediriyorum öksürmeyle yediğini geri kusuyo gecemiz gündüzümüz haram kızıma çok üzülüyorum ya canı çok yanıyo , hep aynı tedavi doktoruna diyorum ya belki alerjeniktir bir bakın bir test yaptıralım bu nedir dedim 1 hafta sonra tekrarlanıyo , iğineden artık delik deşik oldu bacakları.Hanımlar ayrıyeten pekmez zeytin yağ kuru dut suyu yani büyüklerim ne diyorsa yapıyorum sorun 1 hafta sonra tekrarlaması bıktım artık kızım çok hasta oldu diye bu sene gecen ay zespira tozu verdi 6 ay kullanılıcak sonra tekrar bir işe yaramadı sanki gerçi bir ay oldu ,bu sıcakta nerden bu derdi buluyo hiç bilmiyorum inanın evdeki halıları kaldırdım günü birlik sade su ile siliyorum heryeri pardün falan deodarnt bile kullanmıyorum tetiklemesin diye , bu durumu yaşayan oldu mu? Ben niyeyse alerjenik birşey diye düşünüyorum ne kdr doktorum bronş dese de , yardım edin ya kafayı yiyicem