Kızlar 19 günlük bebeğim, evimizin oda derecesi 26. Gece 25 falan oluyor en düşük. Manisa’da yaşıyoruz nem de çok var. Oğluma yarım kundak yapıyorum kendini uyandırıyor diğer türlü uyuyamıyor. Müslini de açmayı beceriyor, normal penye kundaklardan yapıyorum ama sıcak diye uyanıyor sanırım 3-4 gündür ağlayarak. Evi bu derecelerde olanlar ne giydiriyorsunuz yenidoğan bebeğinize? Kundak olmasa sıkıntı değil de kundak içine sadece atlet zıbınla yatırsam üşür mü acaba