Ayseeer bence 6yasina kadar erteleyin. 17aylik oğlum sünnet yaptırdım ve çok pişmanım biz klipsli yaptırmıştık kanamasi çok oldu 3.gun cikcak klipsi ertesi gün cikardilar kendi iyileşir diyip dikiş atmadı Dr hergun 4gun boyunca günde 2 kere sünnet kliniginw gittik kanama sebebiyle bandaj tak çıkar oğlum mahvoldu artık kapıdan içeri girince biliyordu orayı doknmasalar bile ağlıyordu. Hele sünnet masasına sonraları hiç koyamadık ağlamaktan morardicok ama çok pişmanım klipsli yaptirdigmiada. 6.gun Dr dikiş atti şimdi daha iyi 2gundur dikişli. Ama hareketli ve bilinçli oldukları için bez değiştirmek çok zor 2kisi ile değiştiriyorum. Dr havalandır diyor ama durmuyor ki o yüzden havalandiramiyorum