Arkadaşlar aslında yazmak istemiyordum ama benim gibi olan varmı . Doğurduğum gün ztn beni bişey basmıştı yani eve geldim yine oldu kirmizi tülbent falan ne varsa hepsini yaptım.Neyse dün bebeğim agliyodu gece kalktım emzirmeye aaaaa diye bir erkek sesi duydum dışardan geliyor sandım ama yankılı idi sonra mama yapmaya gittim bebeğime o sesi Gine duydum ve benim kulağımdan geliyodu ses sürekli duydum çok korkunçtu okudum yattım .Böyle olanınız oldu mu gündüzleri korkmuyorum ama gece olunca bana bir korku çöküyor artık.