Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah bende ekim ayında doğum yaptım evimde sabit bi sıcaklıktaydı sadece banyodan sonra şapka kullandım ama ayaklarını hep sıcak tutmaya çalıştım gaz olmasın diye eğer eviniz de sıcaksa bence şapkayla bunaltmaya gerek yok