Minikmisafirim bende her ağladığında kucağıma aldım, 5. ayda dönmeye başladı ve şu an kucağı hiç istemiyor yerde dönmeyi daha çok seviyor, kucak bağımlısı olacak diye endişelenmeyin yani, ayrıca ilk çocuğum neden almayayım ki, bol bol seviyorum işte, ayrıca ilk çocukla 4. çocuk zaten bir olmaz, kıyas yapmaları çok yanlış