Miniksincap0505 ah o depresyon varlığına dahi inanmadığım başıma gelince de dibine kadar yaşadığım unutamayacağım bi anı 😊
Ben nurse harveys damla kullandım çok da faydasını gördüm 2 kutu kullandım zaten 3.5 ayda bitmişti sancılar benim ki çok kolik bi bebek değildi ama arada tuttu mu tam tutuyordu gaz sancısı biraz da dikkat etmek gerekiyor üşütmemek,yediklerine dikkat etmek,çok soğuk şeyler tüketmemek gibi 😁
Sağlıkla büyütün bebişinizi ben de öpüyorum 🥰