Zeymoms Merhaba 1 ay 4 günlük olduk diyarbakırdayız çok sıcak sadece zıbın giydiriyorum yüzü şiş gibi isilik oldu öneriniz varmı😫
Suuu Zeymoms Gecmis olsun. Ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum doktorumun önerisiyle günde 3 4 kez kullanıyorum. Bize iyi geldi sizede şifa olur insalalh guzel anne 😇
Gamzeparlak1 Zeymoms Diyarbakır’ın sıcağında ne yapsın yavrucak,benimki İstanbul’da oluyor da. Dua aldiriyorum ben her gün.