beybiliko Sarem60 sabah ilk idrarla yapmıştım 2. çizgi çıktı, bir saat kadar sonra tekrar test yaptım gene 2. çizgi çıktı ama ilk testten çok daha belirgin bir şekilde, varsa çıkıyır yani
Cocukgelisimcimomy Ben akşam yapmistim testi sabahı beklemedim 😑 doğru testi almissan sorun yoktur bence