Kızlar yeğenimin saçları uzamıyor tüy gibi incecik 7 yaşına giricek çok üzülüyor çevresindeki kızların saçlarını falan görünce doktorada götürdüler değerleri normal çıktı bide sarışın olduğu için çıkan saçlar bile az gözüktürüyor kullanmadığımız serum yağ sampuan aklınıza ne gelirse kullandık üzülüyorum onun için 🥺