Kızlar bebeğim 9 aylık ve aşırı hareketlenmeye başladı düz duvardan destek alıp ayağa kalkmaya çalışıyor yerde yatakta her yerde bugünde telefonumu şarja takacaktim arkamı dönmem ile bebeğimin yerde bulman bir oldu o an aşırı çok ağladı bende ağladım korkumdan ne yapacağımı naisl hareket edeceğini bilemedim hava aldırdım balkonda bı sure sonra yaklaşık 6-7dakika sonra sustu her yerine masaj yapar gibi dokundum acısının nerde olduğuna dair hiç bir ağlama göstermedi kusma olmadı uyku saati gelmişti ama düştüğü için hemen uyutmadim da 1 saat falan bekledim bir reaksiyon göstermedi lakin şuan yatağa yatırdıgim an ağlamaya başlıyor acaba korkuyor mu veya kaç saat geçti üstünden götüreyim mi hastaneye her hangi bir kanama kusma bilinç kaybı olmadı ve kısa sürede sustu ona rağmen lütfen yardım edin fikrinizi