Ozgery_
Böyle bir şey yok. Çocuğun acı çektiğini nasıl anladınız? Biz 2,5 aylıkken yaptırdım eve gelip oyun halısında oyun oynadı bi çiş yaparken ağladı. O eşinizde yaptırmaya karar alırken sorun yoktuda şimdi ağlayınca mı sorun oluyormuş? Giderken fikriniz ortak değilmiydi?