Oğlum 10. 5 aylık. Bez değiştirirken kaçmaya çalışıyor. Ağlıyor huysuzlanıyor. Eline oyalansın diye bişeyler veriyorum oyanması amacıyla. İlla kaçmaya çalışıyor. Kakişini yapmış az önce değiştirmeye çalıştıkça ağlıyor. Ne yapabilirim? Var mı çözümü olan