defnes32 2 kez denedim azaltmayı ve konuşmayı hatta hastaydım ilaç kullanıyordum azalttı o da sonra iyilestigimi resmen anladı ikisinde de daha çok yapıştı bana. 26 aylikti artık canıma tak etmişti memede uyuyordu tüm gece tatile gidecektik şimdi olur olmaz her yerde açar diye korkuyordum. Bir gün 15-20 kişi olacaktık piknikte diyim bir gece öncesinde artık dedim yeter çocuğa zaten diyordum sen büyüdün artık bitecek azaldı falan diye, o gece hiç vermedim çok ağladı, eşimde dedi bir daha asla verme yazık bir daha ağlamasın böyle diye. Memisler biraz hasta oldu tadı değişti demek zorunda kaldım karanlıkta ucuna azıcık salça sürdüm ( çok yanlış evet asla göstermedim öyle ama ) yaklaşınca kokusu mu geldi ne oldu bilmiyorum o da istemedi hiç görmedi ağzına da almadı ağzına alsa zaten onu da emerdi eminim. Ertesi gün kalabalıkta oyalandi tatile çıktık duşta falan istedi, kızım su tuzluydu ya memisler de tuz olmuş falan filan derken unuttu gitti. Sadece ilk gece zor oldu işte. Memede uyuyan çocuk normal normal uyumaya başladı yanına falan yattım.nini söyledim ona da hemen adapte oldu. Resmen boş yere emziriyormusum önemli olan karar verip kararlı olmakmis. O kadar yoruluyorsuj ki zaten travma falan bize neler yapmışlar bir şey olmamış diyip devam ediyorsun maalesef.