ozlemm2524 Merhaba sevgili anneler, bebeğim 1 yaşında ayaklarının üzerine basamıyor. Bastırmaya çalıştığında direkt ayaklarını kaldırıyor. Bu durumu yaşayan fikir verebilecek olan var mı acaba?