Merhaba hanımlar bebeğim 37 günlük bez olarak molfix kullaniyoruz ama 1 2 haftadır pişik oluyor doktorun yazdığı pişik kremi işe yaramıyor bende kırmızı kantoron yağıyla zeytinyağını karıştırıp sürüyorum işe yarıyor ama bırakınca tekrardan pişik oluyor bezden diye düşünüyorum Sleepy kullandık o da pişik yaptı önereceğiniz marka var mı bebeklere iyi gelen