Merhaba anneler, şu saçma çok al az öde kampanyası yüzünden hiç bir kuponlar işe yaramıyo, kampanya dışında çok ürün de yok zaten. Ben bugün dayanamadım hem whatsapp tan hem uygulamadan şikayet ve talep oluşturdum bikaç dakikanızı alır. Yazdığım şeyi de alta atıyorum isterseniz kopyala yapıştır yapabilirsiniz 😄