berosunannesi Hanımlar bebişlerinizin künye fotoğraflarını atar mısınız? Fikir olsun ben de yaptırmak istiyorum artık 🌼
sarmaliklahana berosunannesi benım kızımın ki böyle. 2022 Nisan 1 de 3500 TL almıştık. Kızııma takılan nakit paralarla aldık. Kendi parasıyla kendine hatıra künye 🤭😄
Merveeofs Bizimkinin ya çift taraftan minik papatyaları vardı ya da zincir kısmı papatyalıydı sanırım o kadar kullanmadım ki hatırlamıyorum 😬 bebeğim uyandın çıkarıp bakayım atarım inşallah fotoğraf
Laden defmommy [silindi] Biri künyesinden görüp ismiyle seslense benim kızım anında peşine takılır. Hiç yabancı bilme huyu yok malesef. O sebeple☺️
defmommy [silindi] olabilir 🤣 benim kızımınkini de kaynanam aldı ama kaynanamın aldığı tek şey olduğu için takıyorum 😂