Mervesema Sarılik oldu bebeğim yoğun bakımda yatti atlattı sukur tekrar olur mu ya bu beni çok korkutuyor lütfen d3neyimli anneler yazsin🙏
Martmucizesi Mervesema benimde kızım da sarılık oldu 2 gün yoğun bakımda kaldı bir daha olmaz canım sürekli emzirirsen zaten büyüdükçe de atlatıyorlar bir daha olmadı
Burcuatess Martmucizesi Ya benimkide 2 gün yoğun bakımda kaldı sarılıktan şimdi 1,5 aylık gece pek emmedi uyudu uyandırıp emzirmeye çakışıyorum sağıp veriyorum ama çok da emmiyor hemen uyumak istiyor. Tekrarlamış mıdır
Martmucizesi Burcuatess yok az biraz belki yine çıkar ama eskisi gibi değil yani yoğun bakıma girecek kdr değil
Burcuatess coktepkiliyim Uyandırmakta çok zorlanıyorum. Memeyi 5 dk emiyor idrarı da azaldı ne yapabilirim
Mervesema Ay çok sevindim benim bebeğimle aynı emmek istemiyor uyumak istiyo4 korkuyorum uyandırıyorum bende geceleri de mama veriyorum az