Almina_naz01 uyku düzeni 2 yaşına kadar hep bozuk oluyor 5 gün düzen varsa 2 gün mutlaka sıkıntı çıkıyor. Uyku düzeni oturtmak bu anlamda imkansız fakat sabah kalkış ve akşam yatış saatlerini hemen hemen rayına oturtursanız öğlen uykularıda otomatik düzene giriyor tabi diş,hastalık ve ya özel bir durumu yoksa. 6. Ay bitimine kadar mızmızlanma bağırma ve cığlık atmalar oluyor 8.aya girmesiyle de atak başlıyor sanıyorum bu en zoru(en azından benim için öyleydi). Şuan bebeğim 10.5 aylık kısmen uykuları bir ne nebzede olsa düzenli tabi dikkat ettiğimde. Yani sabah 8 de uyandırıyorum uyandırmasam 10 a kadar yatar. Günde iki uyku yapıyor biri sabah 11 gibi diğeri öğleden sonra eğer bir uykuyu atlatırsam çok hırçın ve mızmız oluyor dikkat etmek lazım. Bir de nasıl uyutuyorsunuz bebeğinizi o önemli!